Wat kun je van ons verwachten in 2014

Wat kun je in 2014 van Elephant verwachten?

Als jong bedrijf groeien we erg hard. Sinds 2009 zijn we uitgebreid met 250 m2 kantoor, 9 nieuwe teamleden en meer dan 150 nieuwe klanten. 

Maar met deze groei komen er ook meer vragen en behoeften van klanten en komen er steeds meer teamleden bij. Het optimaliseren van bedrijfsprocessen wordt daarom veel belangrijker. Hier gaan we ons op de korte en lange termijn mee bezighouden. Daarom alvast een kleine sneakpeak van wat er aan staat te komen.

Klantenportaal

Zoals het woord al aangeeft, is het klantenportaal bedoeld om alles centraal te hebben voor onze klanten en onszelf. Op dit moment wordt belangrijke informatie op verschillende plekken bewaard en beheerd. Middels het klantenportaal gaan we dit centraliseren. Alle website-gegevens/logins, offertes, facturen, contracten, projecten, openstaande vragen en statussen op één plek. Nooit meer zoeken naar documenten of mailtjes dus! We verwachten het klantenportaal in het tweede kwartaal van 2014 te lanceren.

Dashboard Support

Omdat het klantenportaal wat lang op zich laat wachten, gaan we wel sneller van start met het Dashboard Support. Hiermee bundelen we de meest praktische informatie rondom de website op één plek; het WordPress Dashboard. De gegevens die hierin zullen komen;

  • Je hosting verbruik (opslagruimte + dataverkeer)
  • Je openstaande vragen (tickets)
  • Optie om direct vanuit het CMS een ticket aan te maken

De dashboard support plugin wordt dit jaar gelanceerd voor alle klanten. Volgend jaar zal het verder uitgebreid worden met veel meer leuke features.