Fortune Factory sfeerbeeld
Fortune Factory Merken

Van zes losse webshops naar
één e-commerce platform

Minder overhead en meer cross-selling.

De zes losse webshops zorgden voor veel overhead in de workflow en gaven minimale mogelijkheden tot cross-selling tussen de platformen. Om dit te verbeteren worden in fases iedere losse webshop toegevoegd aan één Magento 2 platform, beginnend bij geluk.com.

Snel schakelen, open communicatie

Snel schakelen, door open communicatie en duidelijke afspraken.

Eén overkoepelende huisstijl..

..Maar ieder merk heeft een eigen karakter.

Bekijk de website
Strategie

Site strategie als basis voor goede focus

Samen Fortune Factory keken we goed naar een slimme structuur voor ieder merk, maar ook een goede structuur tussen de merken. Een eigen uitstraling per label, maar wel herkenbaar als Fortune Factory in het geheel.

Je eigen product samenstellen

Direct invullen wat je wensen zijn per product, dat kan dankzij de maatwerk productconfigurator. Dit voorkomt veel vragen aan Fortune Factory en biedt direct ook duidelijkheid over de opties en prijzen. Daarnaast kan Fortune Factory opties toevoegen per product of opties direct toevoegen aan een hele productgroep.

Focussen op de perfecte klantervaring

Beleving zorgt voor geluk.

De eerste shop staat live. Nu gaan we pas echt beginnen. De roadmap heeft als focus om verder in te zetten op het verbeteren van de klantervaring. Zo kom er account mogelijkheden, gaan we de zoekfunctie verder uitbreiden en zorgen we dat de filters nog intuïtiever gaan werken.

Zullen we
Ook een hechte samenwerking aangaan?

Neem dan contact op met onze online strateeg Alen

Alen Sirovica - digitaal bureau Elephant