Eén geïntegreerde e-commerce omgeving
Minder overhead en meer cross-selling.
De zes losse webshops zorgden voor veel overhead in de workflow en gaven minimale mogelijkheden tot cross-selling tussen de platformen. Om dit te verbeteren worden in fases iedere losse webshop toegevoegd aan één Magento 2 platform, beginnend bij geluk.com.
Samen Fortune Factory keken we goed naar een slimme structuur voor ieder merk, maar ook een goede structuur tussen de merken. Een eigen uitstraling per label, maar wel herkenbaar als Fortune Factory in het geheel.
Direct invullen wat je wensen zijn per product, dat kan dankzij de maatwerk productconfigurator. Dit voorkomt veel vragen aan Fortune Factory en biedt direct ook duidelijkheid over de opties en prijzen. Daarnaast kan Fortune Factory opties toevoegen per product of opties direct toevoegen aan een hele productgroep.
Beleving zorgt voor geluk.
De eerste shop staat live. Nu gaan we pas echt beginnen. De roadmap heeft als focus om verder in te zetten op het verbeteren van de klantervaring. Zo komen mogelijkheden om een account te hebben, gaan we de zoekfunctie verder uitbreiden en zorgen we dat de filters nog intuïtiever gaan werken.
Ik kom graag met je in contact!