Van Wanrooij Warenhuys

Website met sterke focus op een mooie online beleving.

Focus op online beleving

Van Wanrooij Warenhuys is een specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels. Zij biedt bezoekers vernieuwende opties om je keuken of badkamer samen te stellen. De grootschalige showroom van 3000 m2 moest duidelijk terugkomen op de nieuwe website.

Elephant creëerde een website waarin beleving centraal staat door middel van video headers, grote sfeerfoto’s en 360 graden beelden.

 

Wat wij deden

  • Strategie
  • Ux-design
  • Front-end development
  • Back-end development

Bekijk de website

Online ervaring als uitgangspunt

Een belangrijk doel van de website is het versterken van de online beleving. Bezoekers van de website worden uitgenodigd om de showroom te bezoeken. Door de flexibiliteit waarmee de website opgebouwd is, hebben contentmanagers veel vrijheid en ruimte om de beleving van de showroom over te brengen.

User focused

Bezoekers die de website bekijken krijgen meteen de mogelijkheid om aan te geven waar ze naar op zoek zijn. Inspiratie voor keukens, badkamers, of projectinformatie voor bouwprojecten; de gebruiker wordt meteen naar de juiste locatie op de website geleid.

user focus

360 graden showroom

Van Wanrooij Warenhuys wil bezoekers inspireren. In de website komt dit tot uiting door het 360 graden blok waarin de gehele showroom online in 360 graden bekeken kan worden. Hierdoor krijgen bezoekers een reëel beeld van de showroom. Dit draagt bij aan het overtuigen van bezoekers om de showroom te bezoeken.

Contact opnemen...
Bespreek jouw website met ons
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
...of neem contact op met:
Fabian

Fabian

Online strateeg
Ruben

Ruben

Online Strateeg