AdWords

AdWords campagnes

Gericht adverteren doe je met Google AdWords, met direct meer relevante bezoekers op je website als resultaat.

Waarom AdWords?

Darko Stanisljevic online advertising

Snel succesvol worden

Voor een succesvolle website of webshop is een goede positie in zoekmachines een must.

Nu kun je traditioneel investeren in SEO voor een hoge positie in de organische zoekresultaten, maar dit kost je tijd. Voor sneller resultaat is er daarom Google AdWords. AdWords maakt het mogelijk heel gericht te adverteren en nauwkeurig de kosten, het bereik en de tijd in te stellen.

Praten over AdWords?

Hoe gaan we te werk?

We bespreken eerst op welke pagina’s of producten de AdWords campagne gericht moet zijn. Hierna stellen we het budget vast en ontwikkelen we de advertenties.

Voor een optimaal resultaat laten we AdWords campagnes minimaal drie maanden doorlopen. Op basis van de gegevens die we in deze drie maanden verzamelen, kunnen we je een vervolgadvies geven.

Elephant beheerst de fijnste kneepjes van AdWords, waardoor we binnen elk budget voor een maximaal rendement kunnen zorgen.

AdWords bij Elephant

  • Een gerichte strategie
  • Focus op landingspagina’s
  • Focus op conversie optimalisatie
  • Maandelijkse rapportages

Praten over AdWords?

SEA-traject in stappen

Door de juiste stappen te volgen en goed onderzoek te doen zorg je ervoor dat jouw Adwords-campagne succesvol wordt. Het is belangrijk om allereerst na te denken over de doelen en een goed zoekwoorden onderzoek. Aan de hand hiervan kun je de campagnes gaan opzetten. De laatste, en misschien wel belangrijkste stap, is het voortdurend optimaliseren van de campagnes.

 

Zoekwoorden onderzoek

Voordat je begint met adverteren moet je eerst nadenken over een aantal dingen. Waarom zet je het in? Wat is het doel van de campagnes? Waar wil ik op gevonden worden? Wie moet mij vinden? Aan de hand daarvan kan je gaan nadenken over interessante zoekwoorden. Vervolgens doe je een zoekwoorden onderzoek om te kijken welke zoekwoorden relevant kunnen zijn voor jou en hoeveel volume je hiervoor kan verwachten.

Campagne(s) opzetten

Als je weet wat je doelen zijn en welke zoekwoorden je gaat gebruiken kun je beginnen met het opzetten van je AdWords campagne(s). Hierbij is het belangrijk om te kijken welke zoekwoorden bij elkaar horen en welk boodschap je over wil brengen in de advertenties.

Optimalisatie

Een AdWords campagne zal pas succesvol zijn wanneer je alle informatie goed verwerkt. Doordat je bijna alles kunt meten ben je voorzien van heel veel relevante data. Hierdoor kun je het binnenkomende verkeer analyseren en besluiten wat wel en wat niet relevant is. Hierdoor kun je zoekwoorden, biedingen en advertenties blijven optimaliseren zodat de campagne(s) optimaal kunnen lopen.

SEO
Contact opnemen...
Praten over een AdWords campagne?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
...of neem contact op met:
Fabian

Fabian

Online strateeg
Darko

Darko

Online advertising specialist