Garagepark

Van sterke online leadgeneratie naar directe online verkoop

John legt Garagepark uit

‘’Een partij die flexibel meebeweegt wanneer het nodig is en vooral ook proactief meedenkt in het proces.’’

John van Heijningen Marketing Manager @ GaragePark
mock-up garagepark op ipad
Sander, Jeroen, John en Fabian hebben een overleg aan tafel over Garagepark
Fabian presenteert de website aan John van Garagepark
Samen sparren zorgt voor een echte klik
Laptop met website van Garagepark
Rij met garageboxen van Garagepark
WordPress, WooCommerce & ZoHo: een aaneenschakeling van koppelingen en systemen.
mock-up garagepark op laptop

Je bent één click verwijderd van een echte klik. Vul je vraag hier in. Bellen of appen kan natuurlijk ook.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact met Jeroen

Liever direct contact? Bel of mail mij gerust.

  • Development
  • Design
  • Corporate website
  • Strategie
Van sterke online leadgeneratie naar directe online verkoop

Op dit moment groeien zij enorm. Park na park schiet te grond uit. Wat ze anders maakt dan de ‘gewone’ garageboxen? Garagepark richt zich op een hoger segment. De boxen die zij verhuren zijn goed beveiligend, hebben bijvoorbeeld sanitaire voorzieningen of een postbus en een parkbeheerder die aangestuurd wordt door de VvE. Het aanbod en de service is completer.

Ambitie

Garagepark verhuurt en verkoopt hoogwaardige garageboxen op toplocaties door heel Nederland. Ze zijn bij ons terecht gekomen omdat ze op zoek waren naar een sterkere online merkbeleving, meer leads en langzaam wilde omschakelen naar directe verkoop zonder menselijke tussenkomst.

Strategie & design

Een WordPress website op maat mét WooCommerce én een koppeling met het CRM ZoHo.

Garagepark is altijd in ontwikkeling en zoekt altijd naar manieren om de doelgroep beter te begrijpen en bedienen via de website. Samen hebben we een wekelijkse call om hierin de juiste stappen te zetten. Door de jaren lange ervaring en samenwerking kunnen we een juiste sparringspartner vormen en voeren we samen met de online marketingpartner de juiste ontwikkelingen door.

Techniek

Er is bewust gekozen voor WordPress in combinatie met WooCommerce. Deze combinatie heeft namelijk alle benodigdheden voor e-commerce waar Garagepark mee uit de voeten kan. Tegelijkertijd geeft het flexibiliteit voor het ontwikkelen en publiceren van sterke content op bijvoorbeeld landingspagina’s, wat uiteindelijk leadgeneratie en verkoop moet versterken en verbeteren.

De koppeling tussen WordPress en ZoHo is vooral gemaakt met het oog op efficiency (volledig op maat). Alle garageboxen die Garagepark verhuurt zijn ingevoerd in ZoHo. Iedere box is een bepaald type. Er zijn dus heel veel boxen die kun je onderverdelen in verschillende types. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk type box je wil huren/kopen en deze wordt automatisch gereserveerd in het CRM- en facturatie systeem. De koppeling tussen WordPress en ZoHo haalt dus de juiste productdata uit het CRM en stuurt vervolgens de juiste leaddata terug naar het CRM. Dit maakt menselijke tussenkomst in dit proces (bijna) onnodig.

Kortom: het is een aaneenschakeling van systemen en automatiseringen.

Resultaat

Flexibiliteit voor online marketeers, automatisering van het proces en een lead stijging van meer dan 200%.

  • Bekijk website
  • Het team
    • Leon Stam - Back-end Developer
      LS

      Leon

      Back-end Developer
    • Maarten Meyer - Back-end developer
      MM

      Maarten

      Back-end Developer
    • John van de Broek - Front-end Developer
      Jv

      John

      Lead Front-end Developer
    • Ilse de Boer - Lead projectmanagement
      Id

      Ilse

      Lead Projectmanagement
  • Naar het team