Ambitie
Garagepark verhuurt en verkoopt hoogwaardige garageboxen op toplocaties door heel Nederland. Ze zijn bij ons terecht gekomen omdat ze op zoek waren naar een sterkere online merkbeleving, meer leads en langzaam wilde omschakelen naar directe verkoop zonder menselijke tussenkomst.
Strategie & design
Een WordPress website op maat mét WooCommerce én een koppeling met het CRM ZoHo.
Garagepark is altijd in ontwikkeling en zoekt altijd naar manieren om de doelgroep beter te begrijpen en bedienen via de website. Samen hebben we een wekelijkse call om hierin de juiste stappen te zetten. Door de jaren lange ervaring en samenwerking kunnen we een juiste sparringspartner vormen en voeren we samen met de online marketingpartner de juiste ontwikkelingen door.
Techniek
Er is bewust gekozen voor WordPress in combinatie met WooCommerce. Deze combinatie heeft namelijk alle benodigdheden voor e-commerce waar Garagepark mee uit de voeten kan. Tegelijkertijd geeft het flexibiliteit voor het ontwikkelen en publiceren van sterke content op bijvoorbeeld landingspagina’s, wat uiteindelijk leadgeneratie en verkoop moet versterken en verbeteren.
De koppeling tussen WordPress en ZoHo is vooral gemaakt met het oog op efficiency (volledig op maat). Alle garageboxen die Garagepark verhuurt zijn ingevoerd in ZoHo. Iedere box is een bepaald type. Er zijn dus heel veel boxen die kun je onderverdelen in verschillende types. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk type box je wil huren/kopen en deze wordt automatisch gereserveerd in het CRM- en facturatie systeem. De koppeling tussen WordPress en ZoHo haalt dus de juiste productdata uit het CRM en stuurt vervolgens de juiste leaddata terug naar het CRM. Dit maakt menselijke tussenkomst in dit proces (bijna) onnodig.
Kortom: het is een aaneenschakeling van systemen en automatiseringen.
Resultaat
Flexibiliteit voor online marketeers, automatisering van het proces en een lead stijging van meer dan 200%.