Ambitie
Holland & Barrett heeft ambitieuze plannen en blijft groeien, zowel met fysieke winkels als online. ‘Maar hoe bereik je drie sterk uiteenlopende doelgroepen – het distributiecentrum, hoofdkantoor én de winkels – met één helder verhaal? En hoe zet je een goed content management systeem neer waarin het employer brand versterkt wordt en de doelgroepen geënthousiasmeerd worden om te solliciteren? Hier zat voor ons team de uitdaging. Holland & Barrett wilde ‘echt een slag maken’. ‘Om dit doel te bereiken, moesten we gedetailleerde persona’s opstellen en nog beter naar de gewenste sitestructuur kijken.
Strategie & design
Hoe laten we deze employer branding website tot leven? Deze vraag stond centraal tijdens de strategie & design fase. Er is gekozen om micro animaties in te zetten, waardoor websitebezoekers echt meegenomen worden in de corporate story van Holland & Barrett. In plaats van een statische website is het nu een speels platform, waar dingen gebeuren en bezoekers spelenderwijs het verhaal in getrokken worden.
Techniek
In de developmentfase hebben we in samenwerking met het team van Holland & Barrett meegekeken naar de diverse ATS-systemen. Uit een selectie is uiteindelijk Ubeeo gekozen en deze hebben we dan ook naadloos geïntegreerd naar het werken-bij platform. Zo kunnen HR en marketing vanuit hun specialisme in het juiste systeem werken.
Resultaat
Een overzichtelijk vacature platform gekoppeld aan het ATS, compleet passend bij de stijl en visie van Holland & Barrett. Hierdoor zijn de eerste stappen gezet om het recruitment proces binnen Holland & Barrett te professionaliseren en te digitaliseren om gerichter te kunnen werven.