Strategie

Tijdens de strategiesessie en customer journey workshop zijn we gedetailleerd naar de route van de doelgroep gaan kijken. Hoe doorlopen bezoekers de website en hoe vertaalt dat zich naar de site structuur? Deze antwoorden zijn ontzettend waardevol en spelen een essentiële rol in de volgende stap: het bepalen van het design.

Design

De grootste uitdaging was om vijf verschillende labels overzichtelijk te laten zien. Met de huisstijl van Urban Gym Group als hoofdfocus, maar waarbij de individuele branding per sportlabel ook zichtbaar moet blijven. Bovendien heeft elk label een uniek verhaal, wat niet verloren mag gaan in het geheel.

Uiteindelijk is ons team verantwoordelijk geweest voor het complete design. Op het vacatureplatform is een plekje gecreëerd voor alle individuele labels, inclusief de mogelijkheid om het verhaal van het specifieke sportlabel toe te lichten. Met een duidelijk zichtbare branding voor een mooie en overzichtelijk geheel.

Development

Binnen Elephant hebben we een uniek framework ontwikkeld, waarmee wij in staat zijn om relatief snel vacatureplatformen te bouwen. Dit framework bestaat namelijk uit een aantal key componenten die essentieel zijn voor elke recruitment site. Vervolgens kan dit volledig naar behoefte gebouwd, uitgebreid en aangepast worden. Het resultaat? Een op maat gemaakt en gepersonaliseerd vacatureplatform met alle essentiële functies die de klant nodig heeft.

Urban Gym Group maakt geen gebruik van ATS. Om het de medewerkers iets makkelijker te maken, hebben wij een koppeling naar verschillende mailboxen gerealiseerd. Hierdoor komen de reacties op vacatures direct bij het juiste sportlabel uit. Wel zo handig!

Chat
Eens met elkaar kennismaken?

Ik kom graag met je in contact!