Strategie

De corporate website als gezicht van jouw bedrijf.

Een corporate website is niets meer en niets minder dan een bedrijfssite. Hartstikke belangrijk dus, want het is vaak een van de eerste dingen die jouw (potentiële) klant te zien krijgt.

Een corporate website zegt veel over jou als organisatie. Wie ben je, wat doe je, hoe los je problemen op en waar sta je voor. Je moet ervoor zorgen dat jouw corporate website goed werkt, duidelijke informatie bevat en matcht met jouw boodschap en huisstijl.

De voordelen van een goede corporate website:

  1. De balans tussen branding en conversie is optimaal.
  2. Een corporate website is goed uitbreidbaar en kun je dus altijd blijven verbeteren.
  3. Het is een centrale plek voor je online- en contentmarketing.
  4. Je hebt zelf de vrijheid om de corporate website te beheren.
Afbeelding van Jeroen op een tablet

[Vrijblijvend] een intake gesprek voor jouw corporate website?

Dan bel je even met Jeroen – onze digitaal strateeg – zodat jullie samen in kaart kunnen brengen wat de mogelijkheden zijn.

Dehora-case

Altijd de eindgebruiker centraal

door de juiste strategie.

Designer aan het werk voor BTO
Zullen we
Zullen we samen naar jouw corporate website kijken?

Bel of mail mij voor een kennismaking.