Corporate websites voor een unieke uitstraling

Een corporate website die je doelgroep aanspreekt, informeert en converteert.

Al 15 jaar ontwikkelen wij corporate websites voor eindklanten. Onze kracht? Het doorgronden en uitdagen van de opdrachtgever. We vertalen jouw visie en strategie naar een professionele website die jouw merk perfect vertegenwoordigt. Geen ‘eenmansvisie’, maar een gezamenlijk gedragen concept. Hierdoor creëren we websites die niet alleen prachtig ontworpen zijn, maar ook effectief zijn in het bereiken van jouw doelen. Zo voorkomen we mismatches en zorgen we voor een eindresultaat waar iedereen achter staat.

We horen vaak deze uitdagingen:

Gezamenlijk eindresultaat

Corporate websites worden vaak vanuit een marketingperspectief ontwikkeld, maar wij zorgen ervoor dat de juiste stakeholders betrokken zijn bij de strategiebepaling.

Digitaliseren branding

Een brandguide van een brandingpartij is vaak sterk op ‘offline’ gericht. Wij gaan een stap verder en zijn in staat jou merk te digitaliseren, voor een sterker eindresultaat.

Data uit diverse systemen

Op een corporate website komt vaak uiteenlopende data samen. In plaats van content steeds opnieuw te kopiëren, wil je juist een systeem dat deze eenvoudig synchroniseert.

Meerdere labels of sites

Klanten willen vaak nieuwe markten of sublabels toevoegen. Met onze 'multi-sites'-expertise bieden we een geïntegreerde oplossing die het verhaal en de marketing ondersteunt.
Het kantoor van Bambook

‘’Wij vonden het fijn dat Elephant veel aandacht besteedde aan het doorgronden van onze propositie en Bambook als een geheel.’’

Ward Haarsma Co-founder @ Bambook

Onze aanpak voor jouw corporate website

positionering

Definiëren van een scherpe positionering

We denken vaak te snel in middelen maar vergeten we ons af te vragen ‘what’s in it for them’. We kunnen je hierbij ondersteunen door diverse workshops om uiteindelijk een betere positionering te kunnen neerzetten.

branding

Ontwikkeling branding

De juiste propositie vertalen naar een passende look-and-feel om die doelgroep te gaan enthousiasmeren voor je merk.

big intake

Big intake workshop

Een workshop gericht op het definiëren en uitdagen van alle proposities. Dit helpt je om een duidelijk beeld te krijgen van wat je doet, voor wie je het doet, en wat je unieke waardepropositie is.

integratie

Integratie systemen

Het komt weleens voor dat data uit verschillende systemen komen en dat deze getoond moeten worden op de corporate website. Denk bijvoorbeeld aan ‘producten’. Deze gegevens staan vaak in een ERP-systeem en moeten via API’s naar de website worden geïntegreerd.

content

Content creatie

Een website vormt slechts het framework; de inhoud maakt het compleet. Er moet natuurlijk content ontwikkeld worden! Via ons netwerk van partners kunnen wij je ondersteunen bij het ontwikkelen van krachtige content.

blog - het hele team luister en kijkt naar een demo van een collega

De corporate website als visitekaartje van jouw bedrijf

Een corporate website zegt veel over jou als organisatie. Wie ben je, wat doe je en wat is jouw product of dienst. Daarnaast is het van belang om jouw werkwijze te presenteren. Hoe los je problemen op en waar sta je voor? Je moet ervoor zorgen dat jouw corporate site goed werkt, duidelijke informatie bevat en matcht met jouw boodschap en huisstijl. Uiteraard afgestemd op de doelgroep.

De voordelen van een goede corporate website

  1. De balans tussen branding en conversie is optimaal
  2. Jouw doelgroep staat centraal bij de ontwikkeling
  3. Een corporate website is flexibel en kun je zelf beheren
  4. Het is een centrale plek voor je online- en contentmarketing
  5. De site is goed vindbaar voor zoekmachines zoals Google

Je bent één click verwijderd van een echte klik. Vul je vraag hier in. Bellen of appen kan natuurlijk ook.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact met Jeroen

Liever direct contact? Bel of mail mij gerust.