Campagne website met groot effect

Leadgeneratie, productintroductie of brandawareness creëren met jouw campagne website.

Wil je met jouw marketingcampagne echt opvallen? Een goed doordachte campagnewebsite zorgt voor de juiste impact. Bij Elephant ontwikkelen we maatwerkoplossingen die jouw doelgroep precies weten te raken. Of het nu gaat om leadgeneratie of merkbekendheid, wij zorgen voor een website die niet alleen technisch sterk is, maar ook jouw merkverhaal versterkt en bezoekers aanzet tot actie.

blog - Jeroen, John en Fabian lopend in gesprek in Dordrecht

Een campagne website als onderdeel van de communicatiemix

Wil je de aandacht trekken en vasthouden? Een merk, product, dienst of thema onder de aandacht brengen bij je doelgroep? Dan is een campagne website wat je nodig hebt. Een campagne website is als het ware een verlengstuk van de reguliere corporate website en een belangrijk onderdeel in je communicatiemix.

De voordelen van een campagne website in een notendop:

  • Bezoekers converteren sneller met relevante content, USP’s en CTA.
  • Meer vrijheid in style en branding die aansluit bij je campagne.
  • De bezoeker is meteen op de juiste plek.
  • Het realiseren van relevantie met betrekking tot je Google Ads advertentie.
  • Het beheren van de content: dit is overzichtelijk en eenvoudig.

Precies wat je zoekt? Wij helpen je graag bij het opzetten van je campagne site!

Kayleigh legt het design uit
Jordy en Jurriaan bezig met wireframes bij Elephant

Hier moet je op letten bij het maken van een campagne website.

Heb je een mooie (marketing)campagne uitgewerkt? Dan kan een campagne website of landingspagina natuurlijk niet ontbreken. Maar waar moet je nou eigenlijk op letten als je een campagne website laat maken?

1. Maak het herkenbaar

Zorg dat de bezoekers van de campagne website jouw eerder gecommuniceerde stijl, bijvoorbeeld de huisstijl zoals je die op de corporate website hebt of de stijl van de campagne, direct herkennen.

2. Focus

Vermijd zoveel mogelijk ruis op de campagne website en focus je enkel en alleen op die ene specifieke boodschap die je onder de aandacht wil brengen.

3. Call to action

Als je een actie verwacht, wat vaak het geval is rondom een campagne website, zet de call to action dan centraal en houdt eventuele formulieren kort en simpel.

4. Mobile ready

Zorg dat het op ieder device in een enkele oogopslag duidelijk is wat de bedoeling van de pagina is.

5. Bedankje

Bedank de bezoeker. Maak dus een bedankpagina.

6. Test, test, test…

Varieer met kleuren, teksten en afbeeldingen zodat je bij kunt sturen richting het optimale resultaat.

Wil je ook ontdekken of het écht klikt? Vul je gegevens en je vraag hier in. Bellen of appen kan ook.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact opnemen met Floris

Liever direct contact? Bel of mail mij gerust.

Daar kunnen we maar op 1 manier achterkomen...

Laten we in een persoonlijk gesprek ontdekken hoe we samen jouw ambities kunnen waarmaken!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.