De Strategie

Hoe gaan wij de werken-bij website zo effectief mogelijk positioneren naast de corporate website? Dit was de hamvraag tijdens onze strategiesessie. Ons team heeft niet alleen de route van de potentiële kandidaat in kaart gebracht, maar ook gekeken naar hoe het platform ingedeeld kan worden. Wat zijn de huidige mogelijkheden en in hoeverre zijn er extra functies nodig? Op basis van deze antwoorden kon het design verder ontwikkeld worden. 

Het Design

In dit project speelde vormgeving een erg belangrijke rol. Het nieuwe design moet duidelijk zichtbaar in de nieuwe website geïmplementeerd worden, zonder de algehele branding uit het oog te verliezen. Het resultaat: een werken-bij website die binnen dezelfde stijl mooi en consistent aansluit op de corporate website.

Development

Je hebt het misschien al eerder gelezen, wij maken graag gebruik van ons unieke en zelfgemaakte framework. Zo ook voor dit project. Ons framework bestaat uit een aantal key componenten die essentieel zijn voor elke werken-bij site. Vervolgens kijken we per klant welke tools en functies er benodigd zijn en volgt een volledige personalisatie én optimalisatie. 

In dit specifieke geval realiseerden we ook nog een koppeling met Bullhorn en hebben we meegedacht over de inrichting. Dehora koos niet alleen voor Bullhorn voor de flexibiliteit en mogelijkheden, maar ook vanwege de goede appliance met AVG.

Chat
Eens met elkaar kennismaken?

Ik kom graag met je in contact!