Nederland gezonder maken

Holland & Barrett heeft ambitieuze plannen en blijft groeien, zowel met fysieke winkels als online’, aldus Sirovica. ‘Maar hoe bereik je drie sterk uiteenlopende doelgroepen – het distributiecentrum, hoofdkantoor én de winkels – met één helder verhaal? En hoe zet je een goed content management systeem neer waarin het employer brand versterkt wordt en de doelgroepen geënthousiasmeerd worden om te solliciteren? Hier zat voor ons team de uitdaging. Holland & Barrett wilde ‘echt een slag maken’, vertelt hij. ‘Om dit doel te bereiken, moesten we gedetailleerde persona’s opstellen en nog beter naar de gewenste sitestructuur kijken.

Holland & Barrett wilde echt een slag maken.

Het verhaal laten leven

Hoe laten we deze employer branding website tot leven? Deze vraag stond centraal tijdens de design fase. Er is gekozen om micro animaties in te zetten, waardoor websitebezoekers echt meegenomen worden in de corporate story van Holland & Barrett. In plaats van een statische website is het nu een speels platform, waar dingen gebeuren en bezoekers spelenderwijs het verhaal in getrokken worden.

De juiste integratie van systemen

In de development-fase keek het team ook goed naar de afhankelijkheden van het wisselen van ATS-systeem. Welke impact heeft het om de systemen los te trekken? Hoe gaat het marketingteam en HR met de website werken, is alles duidelijk genoeg? ‘Door onze ervaring met werkenbij-sites kunnen we niet alleen steeds breder nadenken over dit soort vraagstukken, maar ook echt het personeel op weg helpen’, aldus Sirovica.

Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk hier de website van Holland & Barrett.

Chat
Ook ambitieuze groei-plannen?

Ik denk graag met je mee!

Floris-Elephant