Een positieve website-ervaring voor iedereen

Een belangrijk kenmerk van de site van Hoogesteger zijn de twee verschillende doelgroepen: consumenten en grote corporaties. Onze strategie spits zich toe op het vangen van de juiste doelgroep, terwijl de website-ervaring voor iedereen positief blijft. Daarnaast is de website toekomstgericht en is Hoogesteger klaar om te groeien. Die wens brengen we in vervulling door de Hoogesteger Food Service op de website uit te lichten.

Samenwerken voor het optimale resultaa

Om deze site te ontwerpen werken we samen met KR Communicatie, de organisatie achter de re-branding van Hoogesteger. Dankzij intensieve samenwerking wisten we precies hoe we de nieuwe vormgeving moesten digitaliseren. Het resultaat? Een ontwerp dat de potentiële klant meeneemt in het prikkelende verhaal van Hoogesteger.

Een flexibel CMS dat klaar is voor groei

De nieuwe site van Hoogesteger is ontwikkeld op basis van WordPress. Met een CMS dat flexibel is, zodat het meegroeit met de fase waarin Hoogesteger zit en ruimte biedt voor mogelijke uitbreidingen. Maar dan wel met een bijzonder hoge mate van gebruiksvriendelijkheid, want we willen een back-end die zo makkelijk mogelijk te beheren is. 

Met blokken worden nieuwe pagina’s in een handomdraai aangemaakt, zonder dat het ten koste gaat van de flexibele lay-out. En dat is de truc: deze website combineert branding en flexibiliteit. De nieuwe website focust bovendien op conversie en profiteert nu al van een groeiend aantal aanvragen dankzij de aantrekkelijke formulieren.

Bekijk hier de nieuwe website van Hoogesteger!

Chat
Eens met elkaar kennismaken?

Ik kom graag met je in contact!

Floris-Elephant