Een pakkende website voor alle doelgroepen

Hoe kunnen wij de corporate website op de juiste manier positioneren, waardoor dit moderne familiebedrijf volledig tot z’n recht komt met de juiste look & feel? Dit was de hoofdvraag van Terberg. De verschillende doelgroepen van Terberg waren hierbij de grootste uitdaging. Tijdens een strategiesessie met het management zijn gezamenlijk de workflow en doelgroepen nauwkeurig in kaart gebracht. Ook zijn er persona’s opgesteld om nog beter inzicht te hebben in de benodigde elementen van de website. Door vervolgens samen de propositie te bespreken, kon er heel gericht gekeken worden naar de gewenste invulling van zowel techniek als design.

De juiste 'look & feel' met voldoende ruimte voor de corporate story

Hoe kunnen wij de identiteit en huisstijl van dit dynamische familiebedrijf goed overbrengen? Dit was de belangrijkste vraag bij het bepalen van het design. Er is gekozen om bepaalde componenten uit de huisstijl op diverse plekken terug te laten komen, voor herkenbaarheid en structuur. Ook is er meer ruimte gecreëerd voor de corporate story, de geschiedenis en persoonlijke verhalen van medewerkers om nog meer feeling bij het familiebedrijf te realiseren. Vervolgens zijn onze developers aan de slag gegaan om de website ook aan de achterkant eenvoudig beheersbaar te maken. 

Het resultaat is een gebruiksvriendelijke WordPress website, waar het verhaal van Terberg beter naar voren komt. Door de overzichtelijke indeling kunnen hun marketeers nu ook zelf aan de slag met de website. Het marketingteam is flexibel om bepaalde campagnes zelf goed op te bouwen en in staat om dit snel te realiseren. De website is eenvoudig te gebruiken, sluit volledig aan bij de look & feel van het familiebedrijf én is klaar voor de toekomst. 

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk hier de website van Terberg. 



Chat
Eens met elkaar kennismaken?

Ik kom graag met je in contact!

Floris-Elephant