WordPress, WooCommerce & ZoHo: een aaneenschakeling van koppelingen en systemen.
Er is bewust gekozen voor WordPress in combinatie met WooCommerce. Deze combinatie heeft namelijk alle benodigdheden voor e-commerce waar Garagepark mee uit de voeten kan. Tegelijkertijd geeft het flexibiliteit voor het ontwikkelen en publiceren van sterke content op bijvoorbeeld landingspagina’s, wat uiteindelijk leadgeneratie en verkoop moet versterken en verbeteren.
De koppeling tussen WordPress en ZoHo is vooral gemaakt met het oog op efficiency. Alle garageboxen die Garagepark verhuurt zijn ingevoerd in ZoHo. Iedere box is een bepaald type. Er zijn dus heel veel boxen die kun je onderverdelen in verschillende types. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk type box je wil huren/kopen en deze wordt automatisch gereserveerd in het CRM- en facturatie systeem. De koppeling tussen WordPress en ZoHo haalt dus de juiste productdata uit het CRM en stuurt vervolgens de juiste leaddata terug naar het CRM. Dit maakt menselijke tussenkomst in dit proces (bijna) onnodig.
Kortom: het is een aaneenschakeling van systemen en automatiseringen.
Een partij die flexibel meebeweegt wanneer het nodig is en vooral ook proactief meedenkt in het proces.
Er gaat geen week voorbij zonder dat we even met elkaar zitten om de praten over de toekomst en de vervolgstappen. Het is een hele intensieve samenwerking. Wekelijks schakelen we bij Elephant met de online marketing partijen van Garagepark (drie stuks), het communicatiebureau, de CRM/IT-partij én het team van Garagepark. Wij zijn de spil tussen alle partijen. Een rol die ons uitstekend past. De website is continu in beweging en we gaan van optimalisatie naar optimalisatie. Zo bouwen we aan maximaal resultaat en een toekomstbestendige website.
Ik kom graag met je in contact!