Strategie

Tijdens onze strategie sessies kijken we samen met de klant naar de mogelijkheden om de vacatures meer diepgang te geven. Hoe kan je als groot bedrijf opvallen in deze drukke en snel veranderende branche? Hoe maak je duidelijk wat werken bij Bosman van Zaal precies betekent? En vooral: hoe enthousiasmeer je potentiële werknemers om juist bij dit bedrijf te solliciteren?

Naar aanleiding van deze sessies ontstond het idee om het personeel zelf aan het woord te laten en hun eigen carrièreverhalen te delen. Van stagiaires tot managers en zelfs de algemeen directeur. Echte mensen met echte verhalen. En dit is precies hoe wij het hebben aangepakt.

Daarnaast kwam tijdens deze fase ook het ATS systeem en de koppeling ter sprake. Bosman van Zaal koos om met Recruitee te werken. Een flexibel systeem waar ons team veel ervaring mee heeft.

Design

Hoewel het design grotendeels moet aansluiten op de huisstijl van het bedrijf, had Bosman van Zaal de wens om de werken-bij website net even anders in te delen. Met een nieuwe uitstraling waarin de branding nóg meer naar voren komt. Op basis hiervan heeft ons team eerst een concept design ontwikkeld, na goedkeuring zijn we aan de slag gegaan met de tweede stap: het digital design.

Development

Voor deze opdracht hebben we gebruik gemaakt van ons unieke framework. Dit framework bestaat uit een aantal key componenten die essentieel zijn voor elke werken-bij site. Vervolgens kijken we per klant welke tools en functies er benodigd zijn en kan de personalisatie én optimalisatie beginnen.

 Het resultaat is een op maat gemaakte werken-bij website met in dit geval een koppeling met ATS systeem Recruitee en een mapping systeem.

Chat
Eens met elkaar kennismaken?

Ik kom graag met je in contact!

Floris-Elephant