Je hebt de whitepaper gelezen bent nu natuurlijk zo enthousiast dat je er direct mee aan de slag wilt gaan. Dat snappen wij maar al te goed. Daarom kun je hier kosteloos een hardcopy poster op A0-formaat aanvragen. Sturen wij ‘m meteen naar je op!
Om jouw doelgroep in alle fasen van de customer journey goed te kunnen bedienen, is het belangrijk om elke fase van klantreis heel duidelijk voor ogen te hebben. Dat je precies weet welke behoeftes jouw buyer persona’s wanneer hebben en hoe je daarop kunt inspelen. Op die manier push je jouw product of dienst door alle fases heen richting het eindstation: een verkoop. Hoewel, na de fase van de verkoop komt het bouwen aan een relatie met als doel, je raadt het al, de customer journey (deels) opnieuw doorlopen. Kortom: het houdt nooit op, die klantreis.
Een aantal dingen die in een goed uitgewerkte customer journey niet mogen ontbreken:
Het in kaart brengen van de (digitale) customer journey is best een klus, maar absoluut onmisbaar voor een gedegen (online) strategie en daarmee ook voor succes.
Een customer journey opstellen is voor ons het vertrekpunt voor ieder traject dat wij aangaan. We beginnen altijd met een aantal workshops om de strategie in kaart te brengen en customer journey mapping is daar eentje van. Wil jij er samen met ons naar kijken? Dat kan!
Wil je eens sparren over de inhoud van de whitepaper of heb je hulp nodig bij het invullen van de customer journey van jouw klanten? Schroom niet om contact op te nemen. Alen kijkt graag met je mee!
Je hebt de whitepaper gelezen bent nu natuurlijk zo enthousiast dat je er direct mee aan de slag wilt gaan. Dat snappen wij maar al te goed. Daarom kun je hier kosteloos een hardcopy poster op A0-formaat aanvragen. Sturen wij ‘m meteen naar je op!
Laat ons weten via onderstaand formulier waar we de hardcopy (A0) van het customer journey template naar toe moeten sturen!
Neem dan contact op met onze digitaal strateeg Alen