Een WordPress-site die uiteenlopende doelgroepen bedient, met een hoofdrol voor content
Een hoofdrol voor content
De nieuwe huisstijl van JADS hebben we vertaald naar een website waarin een aantal elementen in het oog springen. Wie JADS.nl bezoekt kan direct aangeven wie hij of zij is (student, onderzoeker of professional) en waar hij of zij naar zoekt (cases, research of projecten). Dat betekent dat er op deze zeer uitgebreide website maar twee clicks nodig zijn om op de juiste pagina te belanden.
JADS wil de komende jaren groeien. Het verhogen van de bekendheid en autoriteit was daarom prioriteit. Op de website kunnen zij nu cases delen, blogs en artikelen plaatsen zodat bezoekers de organisatie beter leren kennen en meer te weten komen over data science.
Flexibiliteit en gebruiksgemak in WordPress
Omdat we in de strategische fase al zo’n duidelijke blauwdruk hadden neergezet, konden we gas geven met de techniek. Er staat nu een goede, strakke site, gebouwd in WordPress. Dit systeem is ideaal voor contentdriven websites. Bovendien is WordPress voor ons een feest om in te bouwen en voor marketeers van JADS een zeer gebruiksvriendelijk CMS om in te werken. JADS kan in WordPress naar hartenlust zaken aanpassen en verbeteren, zonder het risico te lopen dat de huisstijl en structuur verloren gaan.
Optimaliseren met data
De samenwerking met JADS stopt niet na de livegang van de website. De organisatie wil de komende jaren blijven groeien en de website moet die groei faciliteren. Daarom zitten we eens in de zoveel tijd met JADS om te optimaliseren. Dat doen we niet enkel op gevoel en wens, maar aan de hand van een uitgebreide data-analyse. Gebruikt men de website ook echt zoals wij voor ogen hebben? Zo blijven we bouwen aan het ideale resultaat.
Onze digitaal strateeg staat klaar om eens te brainstormen over de mogelijkheden.