Met de focus op het juist vertalen van productportfolio.
Om dit resultaat te behalen, hebben we allereerst gekeken naar de variabelen van verschillende drones. Denk aan type drone, aflegbare afstand, vliegtijd, gewicht etc. Door dit inzichtelijk te maken kon er een compleet productportfolio gemaakt worden met filters op de specifieke kenmerken.
Daarnaast zijn we in samenwerking met online marketingbureau RAFT (ook onderdeel van de HERD) om de tafel gegaan voor een nieuw SEO fundament. Deze doelgroep laat zich duidelijk niet makkelijk om de tuin leiden. Na nauwkeurig keywordonderzoek voor diverse landen weten we precies wat de doelgroep zoekt en met welke informatie Height Technologies antwoord geeft op de meest gestelde vragen.
Dan is het slechts een kwestie van leads generen en naamsbekendheid verkrijgen. En natuurlijk de bezoeker overhalen tot een call to action.
De naamsbekendheid komt vooral terug in het design. Wanneer je doelgroep bestaat uit defensie en militaire organisaties, is de uitstraling bijzonder belangrijk. Dus: een design waarbij alle details zekerheid, betrouwbaarheid en professionaliteit uitstralen. Met alle snufjes en technische hoogstandjes van dien. Van bewegende achtergronden tot vliegende drones. Het is immers een website voor DMU’s.
Daarnaast is het design ook product gefocust met specifieke kenmerken, waardoor Height Technologies met meer body de markt betreedt en zichzelf als grote corporatie neerzet.
Vanuit de frontend is het technisch gezien een knap staaltje werk om een website te ontwikkelen waarbij de vormgeving met zoveel details is uitgewerkt. Want wie goed kijkt, ziet dat alle custom made vormgeving gebaseerd is op de huisstijl. Dat waarborgt het vertrouwen.
Daarnaast is het ontwerp zo ingesteld dat het ook voor de organisatie zelf mogelijk blijft de website te beheren en zelf pagina’s op te maken in de backend.
Bekijk hier de website van Height Technologies!
Ik kom graag met je in contact!